CRM w pracy handlowca

Najczęściej wymienianymi korzyściami z systemu CRM są: wzrost zysków, sprawna obsługa i pogłębione relacje z klientami, targetowany marketing, dostępność informacji, bezpieczeństwo danych, większa efektywność pracy, lepsza komunikacja i oszczędność czasu. To wszystko prawda, efekt zależy wyłącznie od tego, jak używany jest system.

Badania wskazują, że w ciągu każdego tygodnia poświęcasz średnio 22% swojego czasu na sprzedaż. Pozostały czas pracy wykorzystujesz na administrację (23%), podróże (13%), obsługę zamówień (12%) i klientów (10%), planowanie (10%), jedzenie i przerwy (6%) oraz różne inne czynności (4%). Oczywiście w każdym indywidualnym przypadku wartości mogą być zmienne, a badanie uwzględnia średnią z ankiet. Jednak nie o proporcje chodzi, a o zwiększenie skuteczności sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi CRM, a ta związana jest z Twoją skutecznością.

artykuł ukazał się w nr 1/2015 As sprzedaży levitra 5 mg prezzo.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *